Wysyłka i Dostawa

WYSYŁKA I DOSTAWA

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna-sprzedaży zamawianych produktów ze Sklepem. 
  2. Klient może składać Zamówienia drogą elektroniczną 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Realizacja Zamówień odbywa się w dni robocze – od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–15:00. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  3. Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  4. Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki. 
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na złożone Zamówienia, dokonane przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
  6. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  7. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient. 
  8. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, wyświetlana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia. 
  9. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 (siedmiu) dni roboczych od chwili wysłania do Klienta informacji o otrzymaniu płatności za zamówiony towar i/lub rozpoczęciu realizacji Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od zawarcia umowy. Za realizację zamówienia rozumie się przekazanie gotowej paczki do firmy kurierskiej. O nadaniu przesyłki firmie kurierskiej klient zostanie poinformowany mailowo otrzymując numer listu przewozowego.
  10. Koszty dostawy podane są każdorazowo w podsumowaniu zamówienia. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich.
  11. W przypadku trudności z realizacją zamówienia klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
  12. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym przede wszystkim błędnego lub niedokładnego adresu, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Przedmiotu Zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.