Regulamin sklepu

Regulamin sklepu pyopi.pl

I POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy PYOPI, działający pod adresem www.pyopi.pl (zwany dalej: “Sklep”) jest platformą, której właścicielem jest: NUMAKO – Agnieszka Błaszczyk, ul. Chałupnicza 65/2, 51-503 Wrocław, NIP: 6932127222, REGON: 383286264, e-mail: hello@pyopi.pl
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, warunki składania zamówień, czas i zasady realizacji zamówień, warunki i formy płatności, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji. 
  3. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest: 
    • posiadanie dostępu do Internetu,
    • posiadanie konta poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze,
    • zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej z obsługą Java Script,
    • akceptacja plików cookies.
  4. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem. 
  5. Zabronione jest wykorzystywanie do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp. 
  6. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym od jakiegokolwiek ingerowania
    w zawartość lub elementy techniczne Sklepu, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  7. Kupujący, najpóźniej w chwili złożenia zamówienia, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem.
  8. Dostępność towarów będzie aktualizowana na bieżąco z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
  9. Prezentowane na stronach Sklepu internetowego zdjęcia oraz inne formy wizualizacji towarów nie oddają ich rzeczywistej wielkości, mają jedynie charakter informacyjny. 
  10. Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta. 
  11. Kontakt ze Sklepem internetowym możliwy jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–15:00. Kontakt z obsługą Sklepu możliwy pod adresem e-mail: hello@pyopi.pl, jak również przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.

 

II REALIZACJA ZAMÓWIEŃ JEDNORAZOWYCH

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna-sprzedaży zamawianych produktów ze Sklepem. 
  2. Klient może składać Zamówienia drogą elektroniczną 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Realizacja Zamówień odbywa się w dni robocze – od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–15:00. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  3. Sklep umożliwia Klientowi złożenie zamówienia bez rejestracji konta Użytkownika. Klient zainteresowany dokonaniem zakupów bez rejestracji składa Zamówienie poprzez dodanie towaru prezentowanego w Sklepie internetowym do koszyka, a następnie wybiera opcję „Złóż zamówienie” wskazując sposób dostawy i płatności oraz inne niezbędne dane do realizacji zamówienia takie jak: imię i nazwisko, telefon, adres, e-mail oraz ewentualne uwagi do złożonego zamówienia, zamówionego grawerunku lub adresu dostawy.
  4. Klient zainteresowany dokonaniem zakupów z rejestracją, po zarejestrowaniu się w Sklepie, składa zamówienie, wybierając produkty, którymi jest zainteresowany, przez wybór znajdującego się na Stronie produktowej polecenia „Dodaj do koszyka”, a następnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i płatności oraz potwierdzenie zamówienia. 
  5. W Koszyku Klient wskazuje: 
    • zamawiane produkty oraz ich ilość,
    • adres dostawy,
    • sposób dostawy,
    • sposób płatności (szczegóły zostały zawarte w punkcie IV niniejszego Regulaminu),
    • ewentualne uwagi do złożonego zamówienia. 
  6. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające: opis przedmiotu zamówienia, jednostkową oraz łączną cenę zamawianych towarów, rodzaj i koszty dostawy, dane i adres Klienta wraz z informacją o prawie bądź braku prawa do odstąpienia od umowy.
  7. Procedura składania Zamówienia kończy się, zarówno przy zakupach z rejestracją, jak i bez rejestracji, w momencie wyboru przez Klienta opcji „Potwierdzam złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty” oraz dokonaniu akceptacji i potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Sklepu. Wykonanie tej czynności jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale i konieczna w celu złożenia Zamówienia.
  8. Po złożeniu Zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail wysyłana jest wiadomość potwierdzająca złożenie Zamówienia.
  9. W przypadku podania nieprawdziwych danych Sklep ma prawo odstąpić od realizacji Zamówienia, powiadamiając o tym Klienta. 
  10. Dopuszcza się możliwość czasowego zawieszenia działalności Sklepu, w celu dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych i modernizacyjnych. 
  11. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar. 
  12. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 (siedmiu) dni roboczych od chwili wysłania do Klienta informacji o otrzymaniu płatności za zamówiony towar i/lub rozpoczęciu realizacji Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od zawarcia umowy. Za realizację zamówienia rozumie się przekazanie gotowej paczki do firmy kurierskiej. O nadaniu przesyłki firmie kurierskiej klient zostanie poinformowany mailowo otrzymując numer listu przewozowego. 
  13. Koszty dostawy podane są każdorazowo w podsumowaniu zamówienia. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich. 
  14. W przypadku trudności z realizacją zamówienia klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
  15. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym przede wszystkim błędnego lub niedokładnego adresu, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Przedmiotu Zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie. 

 

III REALIZACJA ZAMÓWIEŃ CYKLICZNYCH (SUBSKRYPCJA PRODUKTU)

  1. Złożenie zamówienia cyklicznego w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna-sprzedaży zamawianych produktów ze Sklepem. 
  2. Klient może składać Zamówienia drogą elektroniczną 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Realizacja Zamówień odbywa się w dni robocze – od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–15:00. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane będą od rana następnego dnia roboczego.
  3. Klient dokonując Zamówienia może wybrać tzw. wysyłkę cykliczną (Subskrypcja Produktu). Polega ona na złożeniu Zamówienia, które z wybraną przez Klienta częstotliwością, odnawia się bez konieczności składania przez Klienta dodatkowych oświadczeń. Klient zatem otrzymuje Produkty regularnie, np. co jeden do sześciu miesięcy (według wyboru Klienta) bez potrzeby składania za każdym razem kolejnego Zamówienia.
  4. Subskrypcja umożliwia Klientowi korzystniejsze warunki zawarcia Umowy kupna-sprzedaży, polegające w szczególności na możliwości nabycia produktu za niższą cenę w porównaniu do ceny produktu zamawianego jednorazowo poprzez “Kup teraz”.
  5. Klient może w dowolnym czasie edytować lub też anulować Subskrypcję.
  6. Edytowanie Subskrypcji może polegać na zmianie miejsca wysyłki, terminu dostarczenia kolejnej przesyłki czy dowolnej zmianie listy produktów podlegającej subskrypcji.
  7. W celu skorzystania z subskrypcji produktu konieczna jest rejestracja Klienta poprzez założenie indywidualnego Konta.
  8. Klient wybierając usługę subskrypcji produktu wyraża zgodę na cykliczne pobieranie przez operatora Płatności z karty płatniczej Klienta kwoty odpowiadającej cenie produktów podlegających subskrypcji oraz kosztów dostawy, zgodnie z regulaminem wskazanego operatora płatności. Cena wraz z kosztami dostawy będzie pobierana przez operatora płatności zgodnie z wybraną przy składaniu zamówienia częstotliwością wysyłki w dacie odpowiadającej dniu ustawienia subskrypcji produktu. Częstotliwość wysyłki może zostać zmodyfikowana przez Klienta w dowolnym momencie.
  9. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych jest proszony o wpisanie danych karty i zlecenie stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez operatora Płatności. Operator płatności pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualny identyfikator karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora, za pomocą̨ którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Sprzedającego.
  10. Klient może w każdym momencie zrezygnować z usługi Subskrypcji Produktu, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia - wystarczy, że na swoim Koncie zaznaczy odpowiednią opcję w zakładce „Twoje subskrypcje”.

 

IV CENY PRODUKTÓW I KOSZTY PRZESYŁKI

  1. Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki. 
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na złożone Zamówienia, dokonane przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
  4. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  5. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient. 
  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, wyświetlana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia. 

 

V PŁATNOŚCI

  1. Dostępną formą płatności obowiązującą w Sklepie internetowym jest:
    • płatność przelewem on-line lub płatność kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
    płatność przelewem on-line lub płatność kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Stripe,
    • płatność za pomocą serwisu PayPal.
  2. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu.

 

VI REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Sklep. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 
  2. Formularz reklamacyjny dot. niezgodności towaru z umową, dowód zakupu tego produktu od Sklepu oraz przedmiot reklamacji należy przesłać w formie tradycyjnej na adres korespondencyjny Sklepu (pkt I niniejszego Regulaminu), niezwłocznie od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Klient zobowiązany jest zwrócić przedmiot zamówienia w całości.
  3. W formularzu reklamacji należy opisać niezgodność towaru z umową, a także wskazać preferowaną przez Klienta formę usunięcia wady lub wymiany na rzecz wolną od wad lub obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.
  4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia pełnego zgłoszenia reklamacyjnego pod adres Sklepu. Jeśli w tym terminie Sklep nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za zasadną.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania od Klienta wadliwego produktu. 
  6. Reklamacji nie podlega produkt, który:
    • ma wadę, o której Klient wiedział już w momencie zakupu,
    • posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta.
  7. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towarów. Sklep nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. 
  8. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Klienta ponosi Klient. 
  9. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta, w szczególności będącego Konsumentem, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.

 

VII ZWROTY

  1. Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania produktu (daty otrzymania przesyłki). 
  2. Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga złożenia jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesłania go na adres Sklepu. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie należy przesłać na adres siedziby Sklepu: PYOPI, ul. Chałupnicza 65/2, 51-503 Wrocław, lub na adres e-mail hello@pyopi.pl
  3. W przypadku skorzystania przez Klienta z ww. uprawnienia, zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży. 
  4. Gwarancja zwrotu obejmuje zwrot nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu, który nie nosi śladów użytkowania. 
  5. Koszty opakowania, zabezpieczenia i wysyłki zwracanego produktu ponosi klient, bez możliwości ubiegania się o ich zwrot od sprzedawcy.
  6. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Klienta ponosi Klient.
  7. Sklep, po otrzymaniu towaru, zwróci Klientowi w terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta cenę produktu, na rachunek bankowy Klienta.

 

VIII ZWROTY NALEŻNOŚCI 

  1. Sklep, po otrzymaniu towaru, dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji (chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu), w przypadku:
    • anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją,
    • zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej,
    • uznania reklamacji i wymiany na nowy,
    • uznania prawa do żądania obniżenia ceny produktu. 
  2. Sklep dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta).

 

IX POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest właściciel Sklepu Pyopi: NUMAKO – Agnieszka Błaszczyk. Dane osobowe Klientów są gromadzone, przetwarzane i chronione z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Dane przetwarzane są w celu realizacji Zamówień oraz w celach, na które Klient wyrazi odrębną zgodę.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże nieodzowne w celu realizacji Zamówienia.
  4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania i uzupełniania, oraz prawo do sprzeciwu co do dalszego przetwarzania danych, zwłaszcza w celach marketingowych.
  5. Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.

 

X INFORMACJE HANDLOWE

  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub poprzez stronę internetową. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres e-mail biuletyn informacyjny (“Newsletter”) Sklepu. 
  2. Klient w dowolnym momencie może zrezygnować z prenumeraty Newslettera, poprzez zgłoszenie prośby do Administratora danych lub klikając na link dezaktywujący, znajdujący się w każdej wiadomości Newslettera.

 

XI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim. Klienci oraz osoby odwiedzające Sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych przysługujących Właścicielowi oraz podmiotom trzecim. Klient Sklepu lub osoba odwiedzająca stronę Sklepu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Sklep zobowiązuje się poinformować zarejestrowanych Użytkowników Sklepu wysyłając wiadomość na adres e-mail podany podczas rejestracji. Odmowa akceptacji Regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego. 
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 06.05.2024 r.